Pýtajte sa
pouzity pristroj
Jeff
30.12.2021
Prosim Vas chcem sa opytat ako je to z pouzitym setom ktory mi bol ponuknuty lebo sa nepouziva? viem ho opat u Vas zaregistrovat?
Technicka pomoc
Softel
20.01.2017
Dobry den, nefunguje nam notifikacia na tomto fore, preto tu nenajdete odpovede na Vase otazky, za co sa ospravedlnujeme.
V pripade technickych otazok nas nevahajte kontaktovat telefonicky 041/7631861, pripadne mailom info@softel.sk
Za porozumenie dakujeme Softel...
V pripade technickych otazok nas nevahajte kontaktovat telefonicky 041/7631861, pripadne mailom info@softel.sk
Za porozumenie dakujeme Softel...
Re:Technicka pomoc
Pobis Dalibor
18.03.2022
Dobrý deň mám hodnotu snr nižšiu ako 10 mam len 8.6 neda sa to ďalej inštalovať ten novy modem po výpadku co mam robit?
Re:Technicka pomoc
peter
28.12.2022
Prosim vas blbne mi internet uz 3 dni a nejde ani facebok stale to vypadava a nejdu otvorit stranky ukaze ju ale ked kliknem na nu tak ju neotvori zostane cierna neviem co sa deje Dik
Záznamy: 3 - 6 zo 9
Sledujte nás na Facebooku!
Kontakt
SOFTEL s.r.o.
Mariánske námestie 29/6
01001 Žilina
Slovakia +421 41 7631 861
+421 905 843 546
+421 905 332 912 info@softel.sk
01001 Žilina
Slovakia +421 41 7631 861
+421 905 843 546
+421 905 332 912 info@softel.sk