Pýtajte sa

pouzity pristroj

Jeff 30.12.2021
Prosim Vas chcem sa opytat ako je to z pouzitym setom ktory mi bol ponuknuty lebo sa nepouziva? viem ho opat u Vas zaregistrovat?

Technicka pomoc

Softel 20.01.2017
Dobry den, nefunguje nam notifikacia na tomto fore, preto tu nenajdete odpovede na Vase otazky, za co sa ospravedlnujeme.
V pripade technickych otazok nas nevahajte kontaktovat telefonicky 041/7631861, pripadne mailom info@softel.sk
Za porozumenie dakujeme Softel...

Re:Technicka pomoc

Pobis Dalibor 18.03.2022
Dobrý deň mám hodnotu snr nižšiu ako 10 mam len 8.6 neda sa to ďalej inštalovať ten novy modem po výpadku co mam robit?

Re:Technicka pomoc

peter 28.12.2022
Prosim vas blbne mi internet uz 3 dni a nejde ani facebok stale to vypadava a nejdu otvorit stranky ukaze ju ale ked kliknem na nu tak ju neotvori zostane cierna neviem co sa deje Dik

Záznamy: 3 - 6 zo 9
<< 1 | 2 | 3 >>

Sledujte nás na Facebooku!

Kontakt

SOFTEL s.r.o. Mariánske námestie 29/6
01001 Žilina
Slovakia
+421 41 7631 861
+421 905 843 546
+421 905 332 912
info@softel.sk